EASi turismiarenduskeskus alustas sel nädalal turismikampaaniaid Soomes ja Lätis, mis tuletavad lähinaabritele meelde, et Eestis on head võimalused mitmekesiselt puhata ning motiveerivad naabermaa elanikke tegema eeskätt pikemaid reise.
„Turismiettevõtete käekäik sellel suvel sõltub rohkem kui kunagi varem siseturismist ja meie lähinaabritest,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse turismiturunduse juht Heili Klandorf-Järvsoo. „Kuigi huvi tuntakse ka kaugematest riikidest, on taastumine pigem aeglane ning pingutame koostöös turismisektoriga, et võimalikult palju kallutada Eesti kasuks nende potentsiaalsete turistide reisiotsuseid, kellel on võimalik siia tulla lihtsalt ja kiiresti,“ lisas ta.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.