• 05.08.20, 13:59

Viimased soodushinnaga piletid sotsiaalmeedia konverentsile ONLINE! Vaata ka osalejate nimekirja

18. augustil toimub Tallink Spa & Conference Hotellis sotsiaalmeedia konverents ONLINE. Viimased soodushinnaga piletid on müügil veel vaid kuni esmaspäevani ehk 10. augustini. Vaata, kes veel konverentsile tulevad, ja pane ka ennast kirja!
Soodushinnaga piletid on müügil 10. augustini. Konverentsi korraldab Best Marketing, ürituse koostööpartner on Promoty.
  • Soodushinnaga piletid on müügil 10. augustini. Konverentsi korraldab Best Marketing, ürituse koostööpartner on Promoty.
Osta sotsiaalmeedia konverents ONLINE'i soodushinnaga pilet siit!
Sotsiaalmeedia konverents ONLINE'i fookuses on sotsiaalmeedia olemus, tasuvus ja tulevik. Juttu tuleb ka sotsiaalmeedia kasutamata võimalustest, koostööst influencer'itega ning sisuloome erinevad tahkudest.
Vaata, kes veel konverentsile tulevad, ja pane ka ennast kirja!
Konverentsi tutvustav video:
Esinejad:
Holini asutaja Taavi Kalvi
Promoty asutaja ja juht Aleks Koha ning Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula
Goal Marketingi strateeg ja koolitaja Olesija Saue
Agentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval
Agentuuri Vurr loovjuht, režissöör ja produtsent Lauri Pedaja
Kujundusprogrammide koolitaja Andres Jalak
Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Andrus Kiisküla
JOIK sotsiaalmeedia ja turunduse spetsialist Mari-Liisi Soovik
Erineva jälgijate arvuga mõjuisikud Kristjaana Mere, Ilja Toome ja Merlin Kase
Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia juht Laura Kabonen
7Blaze Sociali sotsiaalmeedia turunduse konsultant Jaan Kruusma
Kolumnist ja kirjanik Susan Luitsalu
Konverentsi modereerib turunduskonsultant ja spordientusiast Sandra Raju.
Registreeru konverentsile siin!

Seotud lood

Uudised
  • 10.07.20, 16:36
Turundaja väljakutse on luua sisu, mida inimene tegelikult ka tarbida tahab
Digiturundusagentuuri Lavii strateeg ja sotsiaalmeedia konverents ONLINE'i esineja Timo Porval tõi välja, et mitmed ettevõtted avastasid eriolukorras enda jaoks e-maili turunduse. Põhjus on lihtne - kui seda õigesti teha, on see üks paremini raha toovaid kanaleid.
Uudised
  • 17.06.20, 15:28
Kuidas leida brändiga sobivaid sisuloojaid?
Eestis on üle 372 000 Instagrami kasutaja. Kuidas leida nende seast üles need, kellega koostöö aitaks nii müügitulu edendada kui ka tugevat brändi ehitada?
Uudised
  • 12.06.20, 12:50
Sotsiaalmeedia konverents ONLINE: vaata tutvustavat videot
18. augustil toimub Tallink Spa & Conference Hotellis sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus oma valdkonna asjatundjad annavad praktilisi nõuandeid, kuidas muuta oma töö veelgi tõhusamaks ja reklaamid veelgi ägedamaks, et võtta sotsiaalmeedia kampaaniatest maksimumi.
Uudised
  • 09.06.20, 09:18
Kui palju maksab sotsiaalmeedia jaoks video tootmine?
Video tootmine pole odav, aga mitme kavala nipiga saab selle eelarvet vähendada. Agentuuri Vurr loovjuht, režissöör ja produtsent Lauri Pedaja rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas videoprojektist maksimumi välja pigistada.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele