18. augustil toimub Tallink Spa & Conference Hotellis sotsiaalmeedia konverents ONLINE. Viimased soodushinnaga piletid on müügil veel vaid kuni esmaspäevani ehk 10. augustini. Vaata, kes veel konverentsile tulevad, ja pane ka ennast kirja!
- Soodushinnaga piletid on müügil 10. augustini. Konverentsi korraldab Best Marketing, ürituse koostööpartner on Promoty.
Sotsiaalmeedia konverents ONLINE'i fookuses on sotsiaalmeedia olemus, tasuvus ja tulevik. Juttu tuleb ka sotsiaalmeedia kasutamata võimalustest, koostööst
influencer'itega ning sisuloome erinevad tahkudest.
Konverentsi tutvustav video:
Esinejad:
Holini asutaja Taavi Kalvi
Promoty asutaja ja juht Aleks Koha ning Promoty kampaaniate kvaliteedijuht
Anni RahulaGoal Marketingi strateeg ja koolitaja Olesija Saue
Agentuuri Lavii turundusstrateeg
Timo PorvalAgentuuri Vurr loovjuht, režissöör ja produtsent
Lauri PedajaKujundusprogrammide koolitaja Andres Jalak
Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht
Andrus KiiskülaJOIK sotsiaalmeedia ja turunduse spetsialist Mari-Liisi Soovik
Erineva jälgijate arvuga mõjuisikud Kristjaana Mere, Ilja Toome ja Merlin Kase
Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia juht Laura Kabonen
7Blaze Sociali sotsiaalmeedia turunduse konsultant Jaan Kruusma
Kolumnist ja kirjanik
Susan LuitsaluKonverentsi modereerib turunduskonsultant ja spordientusiast Sandra Raju.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digiturundusagentuuri Lavii strateeg ja sotsiaalmeedia konverents ONLINE'i esineja Timo Porval tõi välja, et mitmed ettevõtted avastasid eriolukorras enda jaoks e-maili turunduse. Põhjus on lihtne - kui seda õigesti teha, on see üks paremini raha toovaid kanaleid.
Eestis on üle 372 000 Instagrami kasutaja. Kuidas leida nende seast üles need, kellega koostöö aitaks nii müügitulu edendada kui ka tugevat brändi ehitada?
18. augustil toimub Tallink Spa & Conference Hotellis sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus oma valdkonna asjatundjad annavad praktilisi nõuandeid, kuidas muuta oma töö veelgi tõhusamaks ja reklaamid veelgi ägedamaks, et võtta sotsiaalmeedia kampaaniatest maksimumi.
Video tootmine pole odav, aga mitme kavala nipiga saab selle eelarvet vähendada. Agentuuri Vurr loovjuht, režissöör ja produtsent Lauri Pedaja rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas videoprojektist maksimumi välja pigistada.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.