Unistus, et ühel päeval on Eesti jõuliste ja tugevate brändide maa
Mul oli suur õnn rääkida ühel palaval augustikuisel päeval kahe noore Eesti ettevõtte esindajaga. Üle laua istusid Ott Ilves, Ampleri turundusjuht, ja Rauno Kutti, Aegaon tegevjuht.
Ampleri turundusjuht Ott Ilves, saatejuht Uku Nurk ning Aegaon tegevjuht Rauno Kutti Foto: Uku Nurk
Sättisin paika helitugevusi ja vaatasin üle saatepunkte. Saate aeg on 45 minutit ja ilmselgelt ei jõua selle ajaga kogu maailmavaadet välja tuua. Siinkohal soovin välja tuua saates ütlemata jäänud mõtteid, mida oleks kuulamise kõrvale hea lugeda. Kuula saadet SIIT.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.