Nii nagu eelmisel aastalgi, tunnistati armastatuimaks brändiks Swedbank, mis oli inimeste lemmikbränd nii kõigis kolmes Balti riigis eraldi kui ka kogu Baltikumis tervikuna.
Brände tunnustatakse seitsmes kategoorias – kõige lemmikum, kõige rohelisem, kõige inimlikum, kõige parem, kõige armastatum meediabränd, kõige kiiremini kasvav bränd ja parim tööandja.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.