Meediafirmad soovivad, et Eestis tegutsevad erameedia organisatsioonid saaks konkureerida turul võrdsetel alustel – seda nii reklaamimüügis kui ka online-uudiste edastamisel.
Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said augustis juurde ligi seitse tuhat tasulist digitellimust, mis teeb augusti seisuga tasuliste digitellimuste arvuks 110465.
Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said juuniga kokku 100 000 tasulist digitellimust, mis on 30% rohkem kui mullu septembris. Nüüd alustab liit kampaaniaga „Liitu 100 000 klubiga ja tarbi usaldusväärset ajakirjandust“.
Eesti Meediaettevõtete Liidu juht Merle Viirmaa-Treifeldt kutsub eelistama Eesti ajakirjandust sotsiaalmeediale ja välismaistele platvormidele, sest kuigi meediatarbimises püsitatakse järjest rekordeid, siis reklaamiandjad on ettevaatlikud ja Eesti meediajuhid prognoosivad suurt reklaamikäibe langust.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.