• 13.10.20, 21:36

Sirle Arro: kommunikatsiooninimesena tajud, kuidas sõnakasutus erinevatel aegadel muutub

On neid, kes raskel ajal kasutavad vaid vinguvat kõneviisi, aga see on enesepete, kirjutas Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Sirle Arro sõnul pole koostöö sõnakõlks, vaid ainus tõeliselt edasiviiv jõud raskel ajal.
  • Sirle Arro sõnul pole koostöö sõnakõlks, vaid ainus tõeliselt edasiviiv jõud raskel ajal. Foto: Erik Prozes
"Igav, lausa kurnavalt igav on, kui keegi ikka veel räägib, et nüüd on maailm teistsugune. Ongi. Harju sellega ära ja ära koperda vanade harjumuste otsa," kirjutas Arro, lisades, et see tee, mis tõi meid siia, ei vii edasi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele