Raadiojaam Power Hit Radio alustas suurejoonelise muusikaprojektiga Power Hit Radio LIVE, tuues esmakordselt Eestisse kogu maailmas populaarseks saanud „a colors show-st“ inspireeritud lahenduse.
- Isac Elliot Foto: Keir Rämson
Power Hit Radio LIVE toob kokku Eesti tuntuimad artistid, kes esitavad kõige populaarsemaid hittlugusid LIVE-versioonis selleks loodud spetsiaalses stuudios. Esimesena tegid oma hittidele LIVE-videod Reket, Liis Lemsalu, Avoid Dave, Elina Born, villemdrillem ja 5MIINUST. Sel sügisel on kampa löönud mitmed uued artistid Eesti muusikamaastikul - fenkii, HELEZA, lisaks sellele verivärske ja edetabeleid vallutav kooslus nimega Pitsa (reket, Estoni Kohver, boipepperoni), mõnda aega muusikast eemal olnud Maian ning Soome popstaar Isac Elliot.
"Mujal maailmas on see pigem levinud, et raadiojaamad toovad digikanalite ja kohalike raadiote troonijad kuulajateni ka LIVE-pildis (nt BBC Radio 1 LIVE LOUNGE) ning loomulikult tahame samuti käia ajaga kaasas. Võtame seda kui ühte väga tugevat turunduskanalit, millega jõuame ka nende inimesteni, kes raadiot ei kuula,“ rääkis TV3 Groupi turundusjuht Kadi Poll. Ta ütles, et nad viivad atraktiivse sisu otse sihtrühmani ja täpselt sinna, kus nad suurema osa ajast nagunii juba aega veedavad ehk Youtube platvormile. „Saame seeläbi tekitada kuulajates interaktiivsust, liikumist meie erinevate platvormide vahel ja luua uusi võimalusi, mida teinekord raadio üksinda võib piirata," selgitas Poll.
Universal Music Eesti turundusjuht Leen Kadakas hindab Power Hit Radio uut ettevõtmist kõrgelt. ”Power Hit Radio väärib suurt tunnustust Eesti muusika toetamise eest ja eriti tore, et koostöös 3Grupiga saavad Universal Musicu hetke kõige populaarsemad lood lahedad LIVE-versioonid,” kommenteeris koostööd Kadakas. Tema kinnitusel on mujal maailmas tavaline, et suured meediagrupid populaarsete artistide lugudele oma versioone teevad ning viimane aeg oli selline projekt ka kohalikul turul ellu kutsuda.
- Isac Elliot Foto: Keir Rämson
Power Hit Radio LIVE näol on tegemist spetsiaalses stuudios green screeni taustal salvestatud unikaalsete LIVE-esitustega, mida videolahenduses ilmestab Power Hit Radio tunnusgraafika ja stiililahendus. "2019. aastal sai raadiojaamale antud uus CVI ehk visuaalne identiteet. Et aga uus värvipalett, pildikeel, efektid ja muud elemendid samuti ellu ärkaks, tõime nad LIVE videote kontseptsiooni," selgitas Poll.
Kust idee alguse sai?
"Kui nüüd päris aus olla, hoidis Leen Kadakas sellel projektil juba pikalt silma peal ja lootis, et me selle ühel päeval ära teeme,“ sõnas Poll ning lisas, et nii oligi - ühel päeval liitus meie tiimiga särasilmne projektijuht Triinu Talviste, kes võttiski antud projekti endale südameasjaks ja sellest hetkest peale on asjad läinud uskumatul kiirusel ainult ülesmäge.
“Colors“ on Saksamaal asuv ainulaadne muusikaline platvorm, mille kontseptsiooni taga on Berliini veebimuusika ajakiri. Selle eesmärk oli algselt noorte rahvusvaheliste talentide edendamine, aga Polli sõnul on sellest hoopis välja kujunenud üheks mõjukamaks platvormiks, kus tutvustatakse lõpmatult uusi artiste üle maailma ja kuhu tahavad maailmakuulsad artistid ise minna, sh on käinud seal räppar Tommy Cash. „Suurt konkurentsi pakuvad nad NPR Musicule, kes tõid turule maailmakuulsa Tiny Desk Concerts, kus artistid esinevad samuti autentses atmosfääris, mis meenutab raamatukogu lugemissaali,“ avas Poll tausta.
Kuidas toimub taustavärvide valik?
„Kõik esitlused on valminud koostöös artistidega,“ rõhutas projektijuht Triinu Talviste. Artistid valivad enda loole põhitooni vastavalt Power Hit Radio brandbooki värvidele.
Peale järeltöötlust on Talviste sõnul artistidel alati võimalik rääkida ka kaasa, kui midagi keegi muuta soovib, kuid seni on kõik artistid tulemusega väga rahul olnud. „Sel korral on tulemas ka väike „eriprojekt“, mis erineb väga palju teistest esitlustest – tõenäoliselt saab seal olema veel enam omavahelist koostööd.“ Kommenteeris ta.
Tegemist on mainekujundusprojektiga
„Kahjuks pole võimalik mõõta, kui palju uusi raadiokuulajaid see juurde toob. Võtame seda kui mainekujundusprojekti – olla autentsed, eristuda konkurentidest, olla oma sõnumitega nähtav, olla eeskujuks brändi väärtustega ja missiooniga, luues pikaajalise suhte tarbijaga ja olles lõppkokkuvõttes edukas bränd turul,“ rääkis Poll. Ta selgitas, et nad saavad mõõta sotsiaalmeediaplatvormidel olevate fännide, jagamiste, kommentaaride, mainimiste ja vaatamiste arvu ja samuti kas arvamustel on positiivne või negatiivne foon. Mõõta on ka võimalik kodulehe külastusi, pressikajastuste arvu ja kuulajate tagasisidet.
„Kõige rohkem on võimalik võita aga artistil endal, sest kasutame kogu TV3grupi võimalusi, et viia Power Hit Radio LIVE videod võimalikult suure publikuni läbi erinevate meediumite,“ kommenteeris Poll.
Ta lisas, et ka teiste plaadifirmadega on võimalik sarnast ettevõtmist korraldada. „Andke aga märku ja loome koos midagi uut, unikaalset ja positiivset.“
Vaata värskeimat videot:
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.