• 18.11.20, 16:41

Digiteo Grand Prix' case study: küberturvalisuse teavituskampaania

SEB Pangale tehtud küberturvalisuse teavituskampaania tõi Havas Digitalile konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu veebilehe arenduse/kampaanialehe kategoorias ja lisaks pälvis see Grand Prix', millele kandideerisid kõikide kategooriate võitjad.
Havas Digitali kasvujuht Tauri Sinilaan
  • Havas Digitali kasvujuht Tauri Sinilaan Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2C tooted
Digiturunduse valdkond: Veebilehe arendus/kampaanialeht
Klient: AS SEB Pank
Agentuur: Arena Media, Havas Digital, SoMa
Kampaania/töö pealkiri: Küberturvalisuse teavituskampaania
Periood: 14.09-29.10.2020

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele