Orkla on Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksi tipus
Orkla kontsern, kuhu kuuluvad ka Eestis tegutsevad Kalevi kommivabrik ja Põltsamaa toidutootmine, on S&P Dow Jonesi indeksite poolt tunnistatud üheks kolmest juhtivast toiduettevõttest Euroopas.
"Indeks hõlmab paljusid keskkonna-, sotsiaal- ja valitsemiskriteeriume ning on olnud meile kasulik enda tulemuste võrdlemisel teiste sarnaste ettevõtetega. On hea meel näha, et meie jõupingutused kasvuhoonegaaside heitkoguste vähendamisel, jätkusuutlike pakendite arendamisel ja tooraine jätkusuutlikule tootmisele kaasa aitamisel, on saanud ära märgitud kõrge tulemusega," ütles Orkla jätkusuutlikkuse direktor Ellen Behrens.
Rootsi turundusefektiivsuse auhindade 100-wattaren üks võitjatest on agentuuri Åkestam Holst NoA poolt Felixile tehtud suhkruvaba ketsupi turuletoomise kampaania.
Meedia hinnad on odavad, inimeste meediatarbimine suur. Kodus olevad inimesed ostavad jätkuvalt toitu ja esmatarbekaupu – seega peaks olema hea aeg reklaamimiseks. Kas see ikka on nii?
Orklal on 2025. aastani koostatud jätkusuutlikkuse strateegia, milles keskendutakse muuhulgas toodete tervislikumaks muutmisele, parematele pakendilahendustele ja toiduraiskamise vähendamisele, sõnas ettevõtte turundusdirektor Annika Oja.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.