• 03.12.20, 17:06

Orkla on Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksi tipus

Orkla kontsern, kuhu kuuluvad ka Eestis tegutsevad Kalevi kommivabrik ja Põltsamaa toidutootmine, on S&P Dow Jonesi indeksite poolt tunnistatud üheks kolmest juhtivast toiduettevõttest Euroopas.
Orkla on Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksi tipus
  • Foto: Andras Kralla
"Indeks hõlmab paljusid keskkonna-, sotsiaal- ja valitsemiskriteeriume ning on olnud meile kasulik enda tulemuste võrdlemisel teiste sarnaste ettevõtetega. On hea meel näha, et meie jõupingutused kasvuhoonegaaside heitkoguste vähendamisel, jätkusuutlike pakendite arendamisel ja tooraine jätkusuutlikule tootmisele kaasa aitamisel, on saanud ära märgitud kõrge tulemusega," ütles Orkla jätkusuutlikkuse direktor Ellen Behrens.

Seotud lood

Uudised
  • 14.08.20, 16:34
Case-study: Miks Felix samale tootele Eestis ja Rootsis erineva kontseptsiooniga reklaami tegi?
Rootsi turundusefektiivsuse auhindade 100-wattaren üks võitjatest on agentuuri Åkestam Holst NoA poolt Felixile tehtud suhkruvaba ketsupi turuletoomise kampaania.
Uudised
  • 25.03.20, 10:30
Tarbijatel on ümber nähtamatu skafander, millest reklaamsõnumid läbi ei lähe
Meedia hinnad on odavad, inimeste meediatarbimine suur. Kodus olevad inimesed ostavad jätkuvalt toitu ja esmatarbekaupu – seega peaks olema hea aeg reklaamimiseks. Kas see ikka on nii?
Uudised
  • 20.01.20, 09:11
Annika Oja: näiliselt lihtsad valikud võivad pikas perspektiivis kaheldavaks osutuda
Orklal on 2025. aastani koostatud jätkusuutlikkuse strateegia, milles keskendutakse muuhulgas toodete tervislikumaks muutmisele, parematele pakendilahendustele ja toiduraiskamise vähendamisele, sõnas ettevõtte turundusdirektor Annika Oja.
Uudised
  • 16.04.20, 13:01
Baltikumi kõige jätkusuutlikumad brändid 2020
Baltikumi tarbijate arvates on 2020. aastal kõige jätkusuutlikumad kaubamärgid Kalev, Lāči ja Lidl, selgus täna avaldatud uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele