• 14.08.20, 16:34

Case-study: Miks Felix samale tootele Eestis ja Rootsis erineva kontseptsiooniga reklaami tegi?

Rootsi turundusefektiivsuse auhindade 100-wattaren üks võitjatest on agentuuri Åkestam Holst NoA poolt Felixile tehtud suhkruvaba ketsupi turuletoomise kampaania.
Case-study: Miks Felix samale tootele Eestis ja Rootsis erineva kontseptsiooniga reklaami tegi?
Eestis toodi täpselt sama toode turule hoopis teistsuguse lähenemisega.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele