Aastaid agentuuritulu ja digiagentuuride TOPi esikolmikus olnud ADM Interactive'it selle aasta Turunduse TOPis polnud. Kas nende möödunud aasta tulemused olid nii kehvad, et TOPi enam asja polnud või ei teegi nad enam turundust? ADM grupi juht Riho Pihelpuu selgitas tagamaid.
2019. aastal ilmunud Turunduse TOPist jäi Äripäeva Infopanga eksimuse tõttu välja ADM Interactive. Pärast TOPi uuesti arvutamist saavutas ADM Interactive 2019. aastal esimese koha nii agentuuritulu TOPis kui ka e-turundusagentuuride TOPis. Uuendatud tabelitega saate tutvuda artikli lõpus. Vabandame eksimuse pärast!
2020. aasta Turunduse TOPi edetabelitega saate tutvuda siin.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.