• 09.12.20, 14:20

Kuhu kadus Turunduse TOPist ADM?

Aastaid agentuuritulu ja digiagentuuride TOPi esikolmikus olnud ADM Interactive'it selle aasta Turunduse TOPis polnud. Kas nende möödunud aasta tulemused olid nii kehvad, et TOPi enam asja polnud või ei teegi nad enam turundust? ADM grupi juht Riho Pihelpuu selgitas tagamaid.
Riho Pihelpuu
  • Riho Pihelpuu
2019. aastal ilmunud Turunduse TOPist jäi Äripäeva Infopanga eksimuse tõttu välja ADM Interactive. Pärast TOPi uuesti arvutamist saavutas ADM Interactive 2019. aastal esimese koha nii agentuuritulu TOPis kui ka e-turundusagentuuride TOPis. Uuendatud tabelitega saate tutvuda artikli lõpus. Vabandame eksimuse pärast!
2020. aasta Turunduse TOPi edetabelitega saate tutvuda siin.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele