• 08.01.21, 17:24

Aasta Turundusteo võitjad läbi aegade

4. ja 5. mail toimub Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus selgub ka see, kes saab Aasta Turundustegu 2020 tiitli. Seniks aga koostasime ülevaate Aasta Turundusteo võidutöödest läbi aegade.
Aasta Turundustegu 2019, Aasta Turundustegu 2018, Aasta Turundustegu 2017 ja Aasta Turundustegu 2016 autasustamine
  • Aasta Turundustegu 2019, Aasta Turundustegu 2018, Aasta Turundustegu 2017 ja Aasta Turundustegu 2016 autasustamine
Aasta Turundustegu 2020 konkursil osalemiseks laadige palun siit alla ankeet ja saatke see hiljemalt 18. märtsil 2021 e-posti aadressile [email protected].
Konkursil osalemise tasu 499 eurot (km-ga 598,80 eurot) tagab töö esitajale ühe sissepääsu 4.–5 mail toimuvale turunduskonverentsile Password 2021, kus kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu 2020 võitja.

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.21, 14:27
Aasta Turundustegu 2020 konkurss on avatud
Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 19. veebruaril.
Uudised
  • 05.01.21, 16:17
Passwordi konverentsi moderaatorid on Mihkel Raud ja Karl Multer
4. ja 5. mail 2021 toimub Kultuurikatla saalides kahepäevane turunduskonverents Password, mida modereerivad Mihkel Raud ja Karl Multer.
Uudised
  • 30.12.20, 13:50
2020. aasta meeldejäävad reklaamid
Dentsu Eesti juht Britte Maidra ning Tabasco juht ja strateeg Oliver Lomp rääkisid saates "Eetris on turundusuudised" lõppeva aasta meeldejäävatest reklaamidest, millel on potentsiaali saada tiitel Aasta Turundustegu 2020. Saadet juhtis Uku Nurk.
Uudised
  • 21.12.20, 15:47
Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2020 žüriiga
Vaadake, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2020 auväärsesse žüriisse! Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 18. märts 2021.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele