Turunduskonverents Password 2021 toimub 4. ja 5. mail Kultuurikatlas, ent soovijad saavad üritusel osaleda ka virtuaalselt. Lisaks saab kõiki ettekandeid hiljem järele vaadata.
Password 2021 piletid ja detailsem programm on saadaval
SIIN.
Password toimub sedapuhku juba 21. korda ning keskendub kohanemisele ja ajaga kaasas käimisele. Osalejatel on võimalik inspiratsiooni koguda ja praktilisi näpunäiteid saada mitmetest temaatilistest workshop'idest, kus tunnustatud Eesti eksperdid lähevad teemaga süvitsi ning jagavad oma kogemusi 1,5 tunni pikkustes interaktiivsetes sessioonides.
Lavale astuvad Tallinki rahvusvahelise kaldakaubanduse juht Katre Kõvask, kes räägib sellest, kuidas saada tippjuhist turundusjuhiks; Outfunneli asutaja Andrus Purde, kes kõneleb enda suurimatest turundusalastest õppetundidest; ning investor ja PR Foodsi juht Indrek Kasela, kes keskendub oma ettekandes sellele, kuidas turundajad saaksid rohkem äriliselt mõelda ja muuta turundust ettevõtte jaoks tasuvamaks.
Antropoloog
Keiu Telve räägib, kuidas antropoloogid tarbijaid ja tarbijakäitumist uurivad ja millist praktilist kasu sellest turundajatele tõuseb. Filmirežissöör
Tanel Toom ("Tõde ja õigus") ja La Ecwadori loovjuht
Taavi Lehari, kes osales ka Password 2021 kujunduse tegemisel, kõnelevad visuaalsest brändingust ehk loo jutustamisest pildikeeles. Ettekannetega esinevad veel EKA õppejõud
Liina Unt, Adformi Baltikumi müügijuht
Matis Metsala, Tele2 Eesti juht
Chris Robbins, maailmarändur ja Eesti Turismifirmade Liidu juht
Tiit Pruuli.
Lisaks Eesti tegijatele astub lavale kaks inspiratsiooniesinejat: turundusmaailma legend ja käitumisökonoomika säravaim täht Ogivly UK asepresident
Rory Sutherland (Suurbritannia) ja futuroloog ning trendide jälgija
Magnus Lindkvist (Rootsi).
Kõnelejate seas on ka Paulius Senuta, kelle agentuur Not Perfect tegutseb kolmes Balti riigis ja Valgevenes ning sai aastal 2020 Baltikumi Aasta Agentuuri auhinna. Tema ettekanne räägib turunduse planeerimisest olukorras, kus planeerimine on võimatu.
Lisaks kuulutatakse Password 2021 raames välja
Aasta Turundustegu,
Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.
Konverentsi modereerivad
Mihkel Raud ja
Karl Multer.Tutvuge
Password 2021 programmiga ja registreeruge
SIIN! Osaleda on võimalik nii füüsiliselt kohapeal kui ka virtuaalselt.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.