Veebruariga sai alguse värske kampaania, millega tutvustatakse Tallinnas avatud Karjäärikeskust. Kampaania üheks silmapaistvaks osaks on välireklaami erilahendus.
Keskuse tutvustuskampaania üheks silmapaistvaks osaks on uuenduslik välireklaami erilahendus „Alternatiivreaalsuse peegel“, millega kutsutakse möödujaid üles end otse tänaval erinevatesse töörollidesse asetama.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.