• 25.04.25, 09:28

Iga kolmas turundaja on töökoormuse tõttu stressis

Liialt suur töökoormus tekitab stressi igas neljandas töötajas ning 23% töötajatest ei suuda end töömuredest välja lülitada, selgus CVKeskus.ee tööportaali ja Palgainfo Agentuuri tööturu-uuringust.
Iga kolmas turundaja on töökoormuse tõttu stressis
  • Foto: Freepik
Palgainfo Agentuuri juht Kadri Seeder tõdes, et küsitluses osalejate rahulolu oma tööeluga on aastaga langenud kuus protsendipunkti. Samuti on vähenenud rahulolu majandusliku olukorra (–3%) ja vaimse tervisega (–3%). Oma majandusliku olukorraga on rahul vaid veidi üle veerandi (26%) vastajatest, seevastu ligi pooled (42%) ei ole sellega rahul. Rahulolu pere- ja sõprussuhetega ei ole muutunud ning nendega on endiselt rahul enam kui pooled töötajad.

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.25, 10:12
KOGEMUSLUGU | Kristel Martise tööalase elu järgmine suur samm on paus
Best Marketingi tiimil on juba mõnda aega meeltes mõlkunud mõte suunata valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Oleme tänulikud Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhile Kristel Martisele, kes julges oma kogemusega esimesena meie kõigi ette tulla.
Uudised
  • 27.02.25, 06:15
KOGEMUSLUGU | Agentuuri juht võttis pool aastat puhkust ja maailm ei kukkunudki kokku
Heidame uues artiklite sarjas valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Seekord jagab enda kogemust sõnumiagentuuri Akkadian asutaja ning partner Kadri Lainas.
Uudised
  • 20.03.25, 16:53
Töötajate vaimne tervis luubi all – kus esineb enim läbipõlemist?
Peaasi.ee poolt organisatsioonidele korraldatud emotsionaalse enesetunde testi tulemuste analüüs näitas, et töötajate vaimne kurnatus on suurim avalikus sektoris ja meditsiinivaldkonnas.
Uudised
  • 08.04.25, 10:13
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: vaimse tervise ja brändisõnumi ühendamine viis müügiplaani ületamiseni
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu finaali jõudnud kampaania „Head aega ekraanid!“ mõjul vaatasid Tele2 kliendid Instagrami lühivideosid kokku 500 tuhat tundi vähem kui eelnevatel jõuludel, toob välja Tele2 Eesti B2C turunduse juht Ketlyn Toomsalu.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele