Veebruarikuust liidab Ekspress Meedia oma reklaamimüügi põhiteenuste hulka ka sotsiaalmeedia planeerimise, otsust põhjendas ettevõtte reklaamidirektor Sander Maasik.
- Ekspress Meedia reklaamidirektor Sander Maasik Foto: Priit Simson
„Klassikalised bännerreklaamid, sisuturundus, otseülekanded ja muud reklaami erilahendused on olnud tavapärane osa meie müügipakettidest. Lähtudes ambitsioonist pakkuda oma klientidele kõige tõhusamat veebimüügi kanalit Eestis, oleme pidevalt oma reklaamtooteid ja teenuseid täiendanud. Liites nüüdsest sotsiaalmeedia pindade planeerimise oma põhiteenuste hulka, saame laiendada klientide müügikampaaniate haaret ning tõsta nende efektiivsust veelgi,“ põhjendas otsust Ekspress Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.