Statistikaameti 100. sünnipäevaks välja antud postmargil on kujutatud Eesti Vabariigi kaarti, millesse on paigutatud tulpdiagramm. Postmarki katab andmepunktide võrgustik, mis loob meid ümbritsevas kiires ja värvikas maailmas struktuuri.
Statistikaamet avalikustas 2020. aasta neljanda kvartali mediaanpalkade andmed, mille järgi on palgatase turundusvalkonna ametites taastunud. Veelgi enam, turundajad said aasta lõpus rohkem palka kui aasta alguses.
Kõiki Eesti inimesi puudutava rahva ja eluruumide loenduse puhul aitavad iseloomu näidata ning esmatutvust luua kampaania äsja valminud logo, hüüdlause ja nüüdsest avatud sotsiaalmeediakanalite kontod.
Sel suvel käivitas statistikaamet venekeelse Facebooki kanali. Tänaseks on Департамент статистики в Эстонии kanalil juba üle 700 jälgija ja tänuväärne initsiatiiv on kogunud ohtralt kiidusõnu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.