Tarbijakäitumise ja kliendikogemuse ekspert Toomas Danneberg on korduvalt kokku puutunud müüjate pimeda uskumusega sellest, milline on nende klientide ostukogemus. Praktilised vaatlused ja katsed neid veendumusi sageli ei kinnita.
- Toomas Danneberg (vasakul) ütleb, et praktilised vaatlused tihti ei kinnita müüjate veendumust sellest, milline on nende klientide ostukogemuse.
Et turunduse jõul tarbija ostuotsuseid tulemuslikult suunata, tuleb esmalt tema mõttemaailma ja käitumist mõista. „Kaasake tarbijaid infot ja andmeid jagama, aga andke neile ka teada, miks on see oluline ja mida nad vastu saavad,“ ütleb Danneberg.
Millised on kaasaegsete turundustegevuste nähtamatud niidid, selle üle juurdlevad ka neuroturunduse eksperdid Matt Johnson ja Prince Ghuman oma värskelt eesti keeles ilmunud käsiraamatus
„Pimenägemine“. Saadet juhib Urmas Kamdron.
Kuidas turundus meie ostukäitumist tegelikult mõjutab?
Seotud lood
Turundajatena teame, et head ideed ei sünni niisama sõrmenipsust. Kuidas nende tekkimisele kaasa aidata? Äripäeva e-poest leiad eestikeelseid turundusraamatuid, mis on rikastatud ohtrate näidete ning juhtnööridega, mida saad juba homme kasutada! Ilma naljata.
Turundajatena teame, et head ideed ei sünni niisama sõrmenipsust. Kuidas nende tekkimisele kaasa aidata? Äripäeva e-poest leiad eestikeelseid turundusraamatuid, mis on rikastatud ohtrate näidete ning juhtnööridega, mida saad juba homme kasutada! Ilma naljata.
Raamat „Pimenägemine“ kaardistab nägijaks saamise teekonna. See aitab heita huvitava pilgu maailma, kuidas meie teadliku meele eest peidetud sõnumid mõjutavad otsuseid, miks, mida ja kuidas me tarbime.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.