Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas aastaga 74 protsenti
Baltimaade suurima meediakontserni ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas I kvartalis eelmise aastaga võrreldes 74 protsenti ja ulatus märtsi lõpus 94 639-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu kommenteeris: "Ka 2021. aasta on digitaalsete tellimuste turul alanud hästi. Lugejate huvi kvaliteetse sisu järele on tõusnud, mida näitavad ka meie digitaalsete tellimuste kasvunumbrid."
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.