Best Marketing Clubi üritustesarja teine esineja on ülieduka Eesti idufirma Ampler Bikesi müügi- ja turundusjuht Ott Ilves, kes keskendub 23. aprillil oma ettekandes teguritele, mis aitavad ettevõtetel välisturgudel läbi lüüa.
- Ampler Bikesi asutaja ja juht Ardo Kaurit Foto: Andras Kralla
Paljud ettevõtted on aasta otsa möllanud tervisekriisist kasu lõiganud ja nende hulka kuulub kindlasti ka Ampler Bikes, kes toodab ja müüb 2014. aastast trendikaid elektrilisi linnarattaid, olles jõudnud lühikese ajaga ka välisturgudele.
„Praegu on ülemaailmne jalgrattabuum. Inimesed mõtlevad oma tervisele, värskele õhule ja hoiavad end eemale ka ühistranspordist,“ rääkis Ampler Bikesi kaasasutaja ja tegevjuht Ardo Kaurit mullukevadise koroonakriisi mõjust firma käekäigule.
Elektrijalgrataste suurimal turul Saksamaal kasvas ettevõtte käive mullu 136%. Eesmärk on kiiret kasvutempot Saksamaal jätkata ning laieneda ka Šveitsi ja Hollandisse, kus ettevõttel on kavas sel aastal esinduspoed avada. Peale soodsate olude on Ampler Bikesi jalgrataste edule kindlasti kaasa aidanud ka nende kergus ja puhas disain - isegi Eesti Vabariigi president viis ühe ratta Saksamaa president Frank-Walter Steinmeierile kingituseks.
Ampler Bikes on viimase viie aastaga kasvatanud turuväärtust ligi 30 korda ning aastane käive läheneb 10 miljonile eurole. 2020. aasta detsembris teatas Ampler Bikes uue süsinikneutraalse tehase ehitamise plaanidest Eestis, mille ehitus peaks algama käesoleval aastal.
23. aprillil toimuval Best Marketing Clubis puudutab Ampler Bikesi müügi- ja turundusjuht Ott Ilves lisaks välisturgudel läbilöömisele ka järgnevaid teemasid:
• turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega;
• mis mahub nende ettevõttes turunduse alla;
• kliendikogemuse juhtimine;
• turunduskommunikatsioon ja –kanalid;
• sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus;
• tarbijatrendid ja -käitumine - muutused seoses kriisiga.
BEST MARKETING CLUB 2021
"Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme?“
23.04 Kuidas lüüa läbi välisturgudel?
Ott Ilves, Ampler Bikesi müügi- ja turundusjuht
30.04 Aasta Turundustegu (Nublu turuletoomine) õppetunnid
Tarmo Pärjala, G4Si standardlahenduste divisjoni direktor
Registreeru siin hinnaga
39 eurot (km-ga 46,80 eurot).
Kui Sul ei õnnestunud kuulata esimest Best Marketing Clubi veebiseminari, kus oma ettekandega esines
Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi, siis saad selle kuulamise õigused soetada
siit.Seotud lood
Hea uudis! Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Eelmisel kevadel jätkasime BM Clubi webinari vormis ja sel aastal jätkame seda traditsiooni.
Best Marketing Club ürituste sari alustab taas 16. aprillil, kus esimeseks külaliseks on Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi. Lisaks temale räägib järgnevatel nädalatel enda ettevõtte turundusest Ampler Bikes ja G4S Eesti.
Hea uudis! Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Eelmisel kevadel jätkasime BM Clubi webinari vormis ja sel aastal jätkame seda traditsiooni.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.