• 20.04.21, 14:05

Egle Raadik-Gonchev: Amazonis alustades oli väga põnev konkurentide rahakotis sobrada

Amazoni müügiekspert Egle Raadik-Gonchev rõhutas Äripäeva hommikuprogrammis eelnimetatud platvormil unikaalse müügiargumendi loomise vajalikkust. Tema sõnul on Eestis kiirelt arenev Amazonis äri tegevate inimeste kogukond, mille arv jääb 3000-4000 huvilise kanti.
Amazoni ettevõtja Egle Raadik-Gonchev.
  • Amazoni ettevõtja Egle Raadik-Gonchev. Foto: Raul Mee
Internetiturundaja ja koolitaja Egle Raadik-Gonchevi sõnul saab Amazoni platvormil äri teha ükskõik millises maailma paigas. Ta peab oluliseks klientide tagasisidet ja jälgib, milliseid tooteid koos ostetakse. “Need, kes vaevuvad süveneda, saavad vastava info kergesti üles noppida. Eesmärk on kiliendist aru saada ja muuta ostlemine lihtsamaks," ütles ta.
Raadik-Gonchev rääkis, et ta püüab inimeste ostukäitumist jälgides tooteid väärindada ja seeläbi saavutada mitme kaubaartikli müük. “Teeme tooteid paremaks, aga hinda tõsta ei taha. Kallist kaupa on Amazonis keerulisem müüa, mistõttu tuleks keskenduda rohkem massile. Samas tuleks marginaalina sihtida 30-60%, et muid kulusid ära majandada.”
TULE OSALEMA!
12. juunil toimub Amazoni aastakonverents 2021
Võimalus kohtuda Amazoni müüjatega ning kogenud tegijatelt kuulda värskeid ideid efektiivsetest töövõtetest. Konverentsil vahetatakse parimaid ideid ja praktikaid, et tõsta osalejate võimekust suurimal ingliskeelsel e-müügiplatvormil edu saavutamiseks.
Tutvu konverentsi programmiga ning registreeru 99 eurot (km-ga 118,80) soodushinnaga SIIN.
Eksklusiivseid tooteid pakkuvad ettevõtjad ei peaks tema hinnangul esmajoones E-Baysse ja Amazoni müüma minema. “Kalli toote müümiseks on vaja emotsiooni luua, aga see eeldab enamasti ka füüsilist kokkupuudet kaubaga või rohket emotsioonipõhist turundust sotsiaalmeedias. Amazoni otsingus tulevad esmajoones välja odavamad tooted, aga bränditeadlikud inimesed teevad teadlikke valikuid ja nii saab ka kallimat kaupa müüa.”
Raadik-Gonchev pakub oma tooteid Amazonis müües praktilist väärtust ja tema hinnangul enamasti brändi kohta huvi ei tunta. “Inimestele on oluline, et saadakse teatud funktsiooniga toode ja just siin me küsimegi oma marginaali.”
Ta avaldas, et 4 aastat tagasi Amazonis alustades oli väga põnev “konkurentide rahakotis sobrada”. Seda võimaldab nimelt Helium10.com tööriist, mille abil saab näha, kui palju ettevõtted kuus müüvad, milline on käive jne. "Saan 5 sekundiga hinnata, kas suudan teatud segmendis väärtust luua ja kas eelarve tuleb kokku," avaldas ta.
Sõltuvalt valdkonnast võib e-kaubanduses praegu suuri müüke teha ja Raadik-Gonchevi hinnangul läheb hästi ka Eesti Amazoni müüjatel. “Kui Amazon kasvas tavaaegadel 20% aastas, siis praegu on tõus kahekordistunud ning kliente on lisandunud 50%. Inimesed on harjunud kriisiajal kaupa veebist tellima ja arvatavasti tavakaubandusse kergesti tagasi ei pöörduta.”
Alla 30% marginaaliga pole Amazonis mõtet toimetada
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele