Tänu õnnelikule kokkusattumusele sai Tartust pärit 25aastasest hobidisainerist Siim Pärnast New Yorgis asuva autode disainistuudio üks osanik ning peadisainer, kes alustuseks annab uue väljanägemise Maserati sportautole.
- Siim Pärn kodukontoris, kus tema disain sünnib. Foto: Jassu Hertsmann
„Juba 14aastaselt teadsin, et tahan saada disaineriks ja lõpuks on see saanud reaalsuseks,“ rääkis Siim Pärn, kelle disaini järgi antakse nüüd rohkem kui 25-le Itaalia tootja Maserati uusimale sportauto mudelile MC20 jõulisem välimus. Pärna tähelend algas eelmisel sügisel puhtast juhusest.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.