• 26.05.21, 14:35

Eesti käsitöökokteilide disain pärjati USA-s kuldmedaliga

Kui restoranid sulgesid koroonapiirangute tõttu uksed, tärkas Eesti joogitootjal Punch Clubil idee tuua kokteilid tarbijateni omal jõul. Sündis jookide sari, mille kõik joogid teenisid hiljuti San Francisco World Spirits Competitionil disainikategoorias kuldmedali.
Eesti käsitöökokteilide disain pärjati USA-s kuldmedaliga
Disainikategoorias on žürii pilgu all nii pudeli välimus, selle etiketid kui ka muud disaininüansid, mis joogi olemuse tervikuks seovad. Eestlaste poolt loodud võidukas Classics Reimagined sari koosneb viiest erinevast ready-to-serve kokteilist, mille pudelite disain on sarnaselt jookidele valminud ettevõtte enda käe all.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele