• 28.05.21, 09:56

Eesti meelelahutusvaldkonna startup BaBash ostis ära GateMe

Kaks aastat tagasi startinud meelelahutusmaastiku teenuseid koondav mobiilipõhine äpp Babash ostis maailmas tunnustatud külaliste nimekirja-ja kliendihaldus rakendust pakkuva GateMe. BaBashi meeskond plaanib pärast GateMe ostu oma kasutajatebaasi 5 korda kasvatada ning laieneda Läti ja Leedu turule.
Eesti meelelahutusvaldkonna startup BaBash ostis ära GateMe
2019. aastal asutatud Eesti start-up BaBash on kiiresti arenev rakendus, mis lahendab meelelahutusteenuste tarbimise kitsaskohti, muutes kõik toimingud kiireks, mugavaks ja digitaalseks. Babash äpi abil saab kohese ülevaate avatud meelelahutuskohtadest, osta sündmustele pileteid, broneerida laudu ööklubidesse või baaridesse ning teha ilma järjekorrata kontaktivabalt tellimusi. GateMe ostmine lisab võimaluse juba meelelahutuskoha uksel kiiremat teenindust pakkuda tänu lihtsale külastajate nimekirja haldamise programmile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele