• 02.06.21, 13:17

Santa Maria Tex Mex kategooriajuhiks jaesuunal nimetati Hans Agu

Hans Agu asus tööle Santa Maria kaubamärgi Tex Mex jaesuuna globaalse kategooriajuhina ja vastutab Tex Mex jaetoodete arendamise eest kogu Santa Maria tegevuspiirkonnas: Põhjamaades, Baltikumis, Venemaal ja Kesk-Euroopas. Seni töötas Hans Agu jaesuuna turundusjuhina Baltimaades.
Hans Agu
  • Hans Agu Foto: Jake Farra
Hans Agu juhib 8-liikmelist rahvusvahelist turundustiimi ning vastutab Santa Maria Tex Mex brändi positsioneeringu ja jaetoodete sortimendi arendamise eest.

Seotud lood

Uudised
  • 24.05.21, 11:43
Paulig Grupi jaesuuna turundusjuht Baltikumis on Ave-Stina Udam
Paulig Grupi Baltikumi jaesuuna turundust juhib alates maikuust Ave-Stina Udam, kellest sai ka Pauligi Soome ja Baltikumi äripiirkonna turunduse juhtrühma liige. Ave-Stina töötas seni Pauligi jaesuuna turundusjuhina Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele