Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Aasia keskuse ekspordinõunike sõnul on üks lihtsamaid viise kaugetele Aasia turgudele sisenemiseks erinevad e-kaubanduse platvormid.
„Hiina e-kaubanduse turg on kerkinud maailma suurimaks. 2019. aastal raporteeris Hiina kaubandusministeerium rekordilisest nelja triljoni dollari suurusest turumahust. 2020. aasta jätkus kasvulainel ning näiteks ainuüksi Alibaba 11.11 ostufestivali käigus müüdi kaupu koguni 74,1 miljardi dollari väärtuses,“ rääkis mahtude kiirest kasvamisest EASi Hiina ekspordinõunik Ilaria Perla.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.