Turundust peetakse n-ö pehmeks alaks, mille ringist tippjuhtide sekka pürgida on keerulisem kui näiteks finantsjuhil. Katre Kõvask jagas Passwordil oma teekonda turundusagendist tippjuhiks, mille käigus on müüdud korraga nii jäätist kui kala ning tehtud muu hulgas ka ajalugu.
- Katre Kõvask: "Turunduses võiks rohkem vallatleda." Foto: Raul Mee
Katre Kõvask on täna ametis Tallinkis rahvusvahelise kaldakaubanduse juhina ja ta nentis, et igapäevaselt ta selle peale ei mõtle, et on tippjuht. “Minu igapäevane töö on hoolitseda selle eest, et kurk saaks laeva ja tomat burgeri vahele,” ütles ta, ja lisas, et tema esimene suurem verstapost turunduse alal oli 2001. aastal selsamal Passwordi üritusel, kus nad olid oma tiimiga nomineeritud auhinnale Aura brändi lansseerimise eest.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.