Meil on hea meel teada anda, et nüüdsest on BalticBest loovuskonkurss tööde esitamiseks avatud. Sel aastal kasutab BalticBest tööde esitamiseks ja hindamiseks AdForumi platvormi.
Esita oma töö konkursile
SIIN.Probleemide korral võta ühendust
[email protected] või 00372 502 8561.
BalticBest reklaami- ja turunduskonkursi eesmärk on tunnustada silmapaistvaid loovlahendusi. Võistlustöid hindab rahvusvaheline žürii, kes hindab loovlahenduste originaalsust ja kvaliteeti.
Olulised kuupäevad:
Tööde esitamise tähtaeg: 16.08.2021
Shortlistide avaldamine: 21.08.2021
Võitjad selguvad: 25.08.2021
BalticBesti žürii töö toimub 25. augustil otse eetris, mille vahendusel saavad võistlejad žürii kommentaare oma tööle näha ja kuulda reaalajas.
Hoia end BalticBest konkursi uudistega kursis
eng.bestmarketing.ee.Seotud lood
Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 25. augustil, mil otse eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 16. august. Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd BalticBestile esitada 50% soodsamalt.
Balticbest reklaamikonkurss on avatud kõikidele agentuuridele riikidest, mille rahvaarv jääb alla 5 miljoni elaniku, sh Eesti, Läti, Leedu, Gruusia, Horvaatia, Sloveenia, Mauritius, Botswana ja paljud teised. Sel aastal on osalemas agentuurid mitmetest eksootilisest väikeriikidest.
Globaalne väikeriikide reklaamikonkurss BalticBest tervitab oma ridades Lõuna-Ameerika väikseimat riiki Suriname'i - endist Hollandi koloniaalriiki, mida kultuuriliselt loetakse Kariibi mere riigiks. Suriname on ainus suveräänne riik väljaspool Euroopat, kus hollandi keel on ametlik keel valitsuses, äritegevuses, meedias ja hariduses.
Gruusiast pärit Eka Kipiani on rahvusvahelise loovuskonkursi BalticBest üks žüriiliikmetest, olles reklaamialal töötanud üle 15 aasta. JWT Metro on tema neljas agentuur, kus ta töötanud 10 aastat loovjuhina. Vestlesime Ekaga reklaamiteemadel läbi Gruusia prisma.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.