BalticBest 2021 reklaamikonkursile esitati üle kahesaja töö kaheksast riigist
BalticBest 2021 konkursile laekus sel aastal 212 tööd kaheksast riigist – Mauritiuselt, Jamaikalt, Küproselt, Horvaatiast, Gruusiast, Leedust, Lätist ja Eestist.
Balticbest reklaamikonkurss on avatud kõikidele agentuuridele riikidest, mille rahvaarv jääb alla 5 miljoni elaniku, sh Eesti, Läti, Leedu, Gruusia, Horvaatia, Sloveenia, Mauritius, Botswana ja paljud teised. Sel aastal on osalemas agentuurid mitmetest eksootilisest väikeriikidest.
Reklaamikonkursi BalticBest 2021 üks žüriiliikmetest ja MediaCom Estonia juht Olga Peresild rääkis, kas konkursile esitatud töid on võimalik adekvaatselt hinnata kohaliku turu konteksti teadmata ja et reklaamiturul on suurimaks väljakutseks talentide puudumine.
Gruusiast pärit Eka Kipiani on rahvusvahelise loovuskonkursi BalticBest üks žüriiliikmetest, olles reklaamialal töötanud üle 15 aasta. JWT Metro on tema neljas agentuur, kus ta töötanud 10 aastat loovjuhina. Vestlesime Ekaga reklaamiteemadel läbi Gruusia prisma.
Rahvusvahelistesse kettidesse kuuluvate Eesti loovagentuuride esindajad rääkisid, kas ja kuidas käib neil töö grupiüleselt ja kas hiljutine eriolukord on selles osas midagi muutnud.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.