Pipedrive’i tööandja brändingu meeskonda asus juhtima Kristiina Kuuskmäe, kes hakkab hea seisma selle eest, et Pipedrive’i kuvand tööandjana aitaks lähiaastatel täita ettevõtte ambitsioonikaid kasvuplaane.
- Pipedrive'i uus tööandja brändingu juht Kristiina Kuuskmäe Foto: Helis Hämarsalu
Kuuskmäe sõnul on Pipedrive’i meeskonnaga liitumine aukartustäratav, kuna Pipedrive on aastaid olnud Eesti üks ihaldusväärsemaid tööandjaid. “Vaadates ettevõtte kasvuplaane lähiaastatel ning konkurentsi tööturul, on tööandja brändingul aina olulisem roll. Minu esimene ülesanne uues ametis on edasi arendada Pipedrive’i väärtuspakkumist, et see oleks autentne ja eristuv ning atraktiivne parimatele tehnoloogiatalentidele üle maailma,” sõnas Kuuskmäe. “Ainult nii saame minna püüdma Pipedrive’i missioonist ja tulevikuvisioonist innustunud inimesi, kinnistades samal ajal ettevõtte asutajate loodud unikaalset ja väikese vimkaga kultuuri.”
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.