Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt ja agentuur Optimist Creative avavad tagamaid, kuidas sündis Astri 30. sünnipäeva kampaania ning mis on antud kampaania peamised eesmärgid.
Vutt rääkis, et kampaania idee tekkis arusaamast, et Lõunakeskust, Fama Keskust, Astri Keskust, Pärnu Keskust, Keskturgu ja ka Balti Jaama Turgu teatakse kohalikus kogukonnas väga hästi, aga paljudele ei pruugi kohe meenuda, et tegelikult kuuluvad nimetatud tegelased kõik Astri Grupi perre. „See on ka mõistetav, sest tegelikkuses oleme Astri Grupi brändi väljapoole maja turundanud alles natuke vähem kui 3 aastat,“ ütles Vutt.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.