Duo Media Networks juht Jüri Pihel Foto: Andras Kralla/Äripäev
„Viimase poole aasta jooksul on toimunud meie ettevõttes palju muutusi, sest lisaks sisemiste struktuuride ümberkorraldamisele lahutasime ka oma tegevused Postimees Grupist. Lisaks telekanalitele ostsime välja ka raadiojaamad ja Kids Network Televisioni koos endiste Sonyle kuuluvate telekanalitega,“ kirjeldas Duo Media Networks juht Jüri Pihel.
Postimees Grupi müügidirektori Taavi Lätti hinnangul ei ole reklaami allahindluse suurendamine jätkusuutlik tegevus, kui meediamajal on soov ja tahe nii täna kui ka tulevikus pakkuda paremat sisu ning programmi. „Pole mõeldav, et investeerid kogu aeg ja samal ajal langetad hindu.“
Äripäeva reklaamimüügi TOPi võitnud Postimees Grupi juht Toomas Tiivel rääkis, et väljaande digitellimuste müük on järjepidevalt üle 50% aastas kasvanud ja trend jätkub, kuid samas ei jõua reklaamikäive sama hooga järgi, sest Facebooki käes on endiselt suurem osa reklaamiturust.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.