• 22.10.21, 15:42

Reklaamimüügi TOPi võitja: üha suuremate allahindluste pakkumine ei ole jätkusuutlik

Postimees Grupi müügidirektori Taavi Lätti hinnangul ei ole reklaami allahindluse suurendamine jätkusuutlik tegevus, kui meediamajal on soov ja tahe nii täna kui ka tulevikus pakkuda paremat sisu ning programmi. „Pole mõeldav, et investeerid kogu aeg ja samal ajal langetad hindu.“
Postimees Grupp ennustab võimsat viimast kvartalit.
  • Postimees Grupp ennustab võimsat viimast kvartalit. Foto: Andras Kralla
Lätti rääkis intervjuus, et eelmise majandusaasta kohta on adekvaatseid hinnanguid äärmiselt keeruline anda. „Pean tunnistama, et olime valmis suuremaks kukkumiseks kui reaalsuses ja selles mõttes olid tulemused positiivsed,“ sõnas Lätti ning lisas, et ta ei saa öelda, et nad tulemustega lõpuni rahul oleksid.

Seotud lood

Uudised
  • 22.10.21, 15:32
Postimees Grupi juht: reklaamiturg on endiselt Facebooki käes
Äripäeva reklaamimüügi TOPi võitnud Postimees Grupi juht Toomas Tiivel rääkis, et väljaande digitellimuste müük on järjepidevalt üle 50% aastas kasvanud ja trend jätkub, kuid samas ei jõua reklaamikäive sama hooga järgi, sest Facebooki käes on endiselt suurem osa reklaamiturust.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele