• 24.11.21, 14:35

Vaata, millised BalticBesti võidutööd jõudsid Epica Awardsi shortlisti

Üks maailma hinnatuimaid loovkonkursse Epica Awards avalikustas täna 2021. aasta konkursi shortlisti. Turundus- ja kommunikatsioonialaste väljaannete toimetajatest ja vanemreporteritest koosnev žürii selekteeris tööd 3000st konkursile saadetud töö hulgast.
Tänavu konkurssidel laineid lööv Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania "14 pole okei"
  • Tänavu konkurssidel laineid lööv Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania "14 pole okei"
Epica Awardsi shortlisti jõudsid allolevad BalticBestil kulla noppinud tööd:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele