Vaata, millised BalticBesti võidutööd jõudsid Epica Awardsi shortlisti
Üks maailma hinnatuimaid loovkonkursse Epica Awards avalikustas täna 2021. aasta konkursi shortlisti. Turundus- ja kommunikatsioonialaste väljaannete toimetajatest ja vanemreporteritest koosnev žürii selekteeris tööd 3000st konkursile saadetud töö hulgast.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.