• 09.12.21, 10:18

Eestil on võimalus kehtestada meediatoodetele käibemaksu nullmäär

Euroopa Liidu riikide rahandusministrid võtsid 7. detsembril vastu Euroopa Liidu käibemaksudirektiivi muudatused, mis võimaldavad liikmesriikidel kehtestada paber- ja digiperioodikale käibemaksu nullmäära. Varem olid nullmäärad käibemaksudirektiivi alusel üldreeglina keelatud, välja arvatud juhul, kui liikmesriikidele tehti Euroopa Liiduga ühinemislepingute raames erandeid.
Eesti Meediaettevõtete Liidu juhtaja Merle Viirmaa-Treifeldt
  • Eesti Meediaettevõtete Liidu juhtaja Merle Viirmaa-Treifeldt Foto: Raul Mee
Eesti Meediaettevõtete Liit avaldab selle otsuse puhul tänu rahandusminister Keit Pentus-Rosimannusele ja märgib, et nüüd, kus juriidilised takistused on kõrvaldatud, on ka Eesti valitsusel võimalus kehtestada nullmääraga käibemaks kodumaisele ajakirjandusele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele