Uuring: Orkla on Eesti kõige mainekam toidutööstusettevõte
Kalevi ja Põltsamaa kaubamärke esindav Orkla Eesti on Kantar Emori uuringu järgi kõige mainekam toidutööstus, ettevõtete üldises pingereas on Orkla tõusnud kõrgele teisele kohale.
„Keerulistel aegadel toidu roll ja väärtus kasvab, oleme seda viimasel ajal tunnetanud ja täname tarbijat, kes on meie mainet varasemast veel paremini hinnanud,“ märkis Orkla Eesti turundusdirektor ja juhtkonna liige Annika Oja.
Kantar Emori suurettevõtete maine uuringu esikolmiku moodustavad 2021. aastal Swedbank, Orkla Eesti ja A. Le Coq. Esikümnesse kuuluvad veel (tähestikulises järjekorras) Circle K Eesti, Coop, Farmi, Pipedrive, Prisma Peremarket, Selver ja Telia Eesti.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.