Detsembri parima otseposti tiitli võitis Eesti ükssarvik Bolt, kes kutsus inimesi ülesse proovima Bolt Marketi maagiat ning kasutas selleks nutikat ruutkoodi soodustuse lahendust.
Omniva reklaami teenusejuht Kristi Purge sõnul oli Bolti saadetud otsepost hea näide sellest, kuidas ühildada paberkandjal reklaam ja veebis ostlemine. ,,Materjalile on pandud kanalis saavutatud tulemuste mõõtmiseks ruutkood, mis annab kliendile 30% soodustuse tellimusest. See on üks lihtsamaid lahendusi, mille abil kampaania efektiivsust mõõta ja soovitame ka teistel e-poodidel ja osturakendustel Bolti eeskujul selliseid võimalusi kasutada,’’ ütles Purge.
Seotud lood
Detsembri alguses viidi Tallinna elanike seas läbi otseposti märgatavuse uuring, kus osales üle 500 inimese ja milles uuriti otseposti reklaamide märgatavust ja meeldivust. Lisaks uuriti, kuidas mõjutab otsepost inimeste ostuotsuseid.
Juba teist aastat võitis novembri parima otseposti tiitli Hortese jõulukataloog, mis paistab lisaks ilusale disainile silma ka väärtusliku ja läbi mõeldud sisu poolest. Hortese turundusjuht Riina Ruus räägib lähemalt, kuidas jõuab üks edukas otsepostitus ideest teostuseni.
Oktoobrikuu parimaks otsepostiks valis Omniva žürii Lõunakeskuse poolt saadetud reklaamlehe Eesti toidu päeva kohta. Lustaka ja koduse välimusega otsepost meelitas tänu nutikale sihtimisele kohale nii kohalikud inimesed Tartust kui ka rahvast Valgast, Võrust ja Põlvast.
Kui enamus kaupmehi annavad septembris märku, et aeg on tagasi kooli minna, siis K-rauta võitis kuu parima otseposti tiitli reklaamlehega, mille pealkirjaks oli ,,Tagasi koju!’’.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.