Agentuuris Havas Creative võtsid loovjuhitoolidel kohad sisse kaks säravat tähte: Toomas Verrev ja Janar Saaron. „Mul on hea meel, et Janar ja Toomas veavad nüüdsest Havas Creative loovmeeskonda,“ rõõmustab Havas Creative tegevjuht Nele Laev.
- Toomas Verrev ja Janar Saaron
Janar Saaron on hariduselt filmikunstnik ja suhtekorraldaja ning Havasis töötanud tegelikult viimased kuus aastat. Nüüd võttis ta enda kanda loovjuhi rolli. Havasis töötamise juures meeldib Janarile enim, et tegemist on rahvusvahelise agentuuriga, millel on võimalus ära katta klientide kõige pööraseimadki soovid. „Me ei löö risti ette ühegi projekti ega kampaania ees, ei pumpa trimmi ainult ühte reklaamilihast, vaid oleme universaalselt heas vormis!“
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.