Duo Media Networks tõusis kommertsraadioturu liidriks
Viite raadiokanalit haldav Duo Media Networks on vähem kui aastaga kinnitanud end kommertsraadioturu liidriks. Just Duo jaamad koguvad erakanalite hulgas kõige enam kuulamisaega.
Duo Media Networksi juht Jüri Pihel Foto: Andras Kralla/Äripäev
Kantar Emori värske raadiouuringu järgi moodustas Duo Media Networksi raadiojaamade kuulamine 2021 teisel poolaastal 40 protsenti kogu kommertsraadiojaamade kuulamisajast, mis teeb Duo Media Networksist suurima kommertsraadiogrupi. Järgnesid Sky Media 33 protsendi ning TV3 Grupp 14 protsendiga.
Viis aastat raadio MyHits programmi vedanud Ott-Sander Palm annab ameti üle ja suundub alates 21. jaanuarist juhtima meelelahutusettevõtte Live Nation korraldatavate kontsertide turundust.
Raadio Kuku läheb sügishooajale vastu uue peatoimetajaga, kelleks saab pika meediakogemusega Madis Kimmel. Kuku senine juht Ainar Ruussaar jätkab jaama tegevtoimetajana, keskendudes rohkem eetris olevate päevakajaliste saadete sisule.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.