• 26.01.22, 15:15

Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2021 žüriiga

Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2021 auväärsesse žüriisse. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 28. veebruar 2021.
Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2021 žüriiga
Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri.
Vaata konkursi infot ja täida osalemise ankeet SIIN.
Aasta Turundustegu 2021 žüriisse kuuluvad:
Atria Eesti turundusjuht ja Aasta Turundustegu 2021 zürii esinaine Mirjam Endla
  • Atria Eesti turundusjuht ja Aasta Turundustegu 2021 zürii esinaine Mirjam Endla Foto: Jaana Syld
Mirjam Endla - Atria Eesti turundusjuht
Igapäevaselt juhib Mirjam Endla Atria Eesti turundust, mis laiemale avalikkusele tuntud eelkõige kaubamärgi Maks & Mooritsa kaudu. Varsti saab Endla tähistada tööjuubelit, sest Atrias on täitumas kümnes aasta. Eelnev turundusalane töökogus on tal samuti FMCG sektoris, kuuludes mitmeid aastaid Rannarootsi lihatööstuse turundusmeeskonda.
Dreamgrow asutaja Priit Kallas
  • Dreamgrow asutaja Priit Kallas
Priit Kallas - Dreamgrow asutaja
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta tegeleb digiturundusega aastast 1996. Kallase igapäevatöö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta pidevalt kokku puutub.
Viimase 15 aasta jooksul koolitanud on ta koolitanud tuhandeid turundajaid rohkem kui 600 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega. Kallas on ka Äripäeva raadio saatejuht, tuues kuulajateni Eesti turundajate kogemusi saates "Digiturunduse praktikum."
META Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa
  • META Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa
Ann Hiiemaa - Meta Advisory äriarendusjuht
14 aastat kommunikatsioonivaldkonnas (neist viimased 7 aastat META Advisorys) töötanuna hindab Ann Hiiemaa kõige enam just loovaid, eristuvaid ja integreeritud turunduskommunikatsioonikampaaniaid. Ta näeb, et strateegiliselt tugevad ja terviklikud kampaaniad toovad ettevõtetele parimaid tulemusi.
Hiiemaa konsulteerib täna peamiselt kiiresti kasvavaid tehnoloogiafirmasid ning on viimase seitsme aasta jooksul üks enim erinevaid PR-auhindu Eestis ja rahvusvaheliselt võitnud spetsialist. Neist mainekaim on koostöös Swedbankiga #Kogumispäeviku grupi loomine, mis võitis Euroopa tunnustatuima ja mainekaima European Excellence Awards esikoha.
Agentuuri Optimist Crearive loovjuht
  • Agentuuri Optimist Crearive loovjuht
Liisa Kivirähk - Optimist Creative’i loovjuht
Liisa Kivirähk kuulub paberite järgi veel napilt trendikasse generatsioon Z-i, kuid tunneb end nende keskel rohkem spiooni kui kohalikuna. Optimist Creative’is on ta töötanud kokku kolm aastat - esimesed aastad copywriter’ina, viimase loovjuhina.
Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla
  • Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla Foto: Andres Haabu
Andrus Kiisküla - Tallink Grupi digiturunduse juht
Igapäevaselt veab Andrus Kiisküla Tallink Grupi digiturundust ja analüütikat, lisaks on ta hinnatud konsultant ja koolitaja, kes on aidanud ettevõtteid väga erinevates valdkondades Hong Kongist Iirimaani.
Ülemiste Keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm
  • Ülemiste Keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm
Tiia Nõmm - Ülemiste Keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht
Tiia Nõmm on kogenud turundusjuht ja konsultant, kes on pika agentuurikarjääri jooksul töötanud koos The Coca-Cola Company, Nokia, JWT (J. Walter Thompson Advertising), Swedbanki, Nestle’i, Johnson & Johnsoni, Mazda ja paljude teiste tuntud rahvusvaheliste ja kohalike ettevõtetega.
Tallink Grupi brändijuhina töötas Nõmm nelja aasta jooksul rahvusvahelise meeskonnaga, korrastades grupi brändiportfelli ja juhtides Tallinki, Silja Line’i, Club One’i ja teiste Tallink Grupi brändide strateegia uuenduskuuri.
Alates 2019. aastast Ülemiste keskuse turundusjuht, juhtides ka keskuse vastutustundliku ettevõtluse stateegia loomist ja rakendamist. Lisaks on ta osalenud mitmete kohalike ja rahvusvaheliste erialakonkursside žüriide töös.
TV3 turundus- ja kommunikatsioonijuht Annely Adermann
  • TV3 turundus- ja kommunikatsioonijuht Annely Adermann
Annely Adermann - TV3 turundus- ja kommunikatsioonijuht
Annely Adermann alustas teletööd 1993. aastal ETV saatejuhina, jätkas telekanalis EVTV uudistereporteri, reklaamitoimetaja assistendi ja saatepäevadiktorina ning alates aastast 1996 on ta tegev olnud telekanalis TV3 reporteri, toimetaja, ilmateadustaja, saatejuhi, uudisteankru, produtsendi ja avalike suhete juhina. Alates 2021. aasta kevadest koordineerib ta TV3 Grupi tele-, raadio- ja online-kanalite turundus- ja PR-tegevusi.
Annely Adermann on lõpetanud Tallinna Ülikooli magistrikraadiga kasvatusteadustes. Ta on läbi viinud erinevaid meediakoolitusi, olnud BFM külalislektor ja meediaürituste moderaator ning TV3 avalike suhete juhina korraldanud rahvusvahelisi eriprojekte, pannud aluse telesarjade fänniliikumisele, toimetanud telesisuga seotud raamatuid ning koordineerinud heategevuskampaaniaid.
Synlabi Põhja- ja Ida-Euroopa turundusprojektide koordinaator
  • Synlabi Põhja- ja Ida-Euroopa turundusprojektide koordinaator Foto: Krista Kalbin
Gerly Kedelauk - Synlabi Põhja- ja Ida-Euroopa turundusprojektide koordinaator
Gerly Kedelauk on spetsialiseerinud tervishoiu turundusele ligi 15 aastat. Ta on SYNLABi Põhja- ja Ida-Euroopa turunduse koordinaatoriks ning koroonakriisi algusest avaliku testimise kommunikatsioonijuht Eestis. Lisaks on ta eestvedanud mitmeid heategevusprojekte.

Seotud lood

Uudised
  • 18.01.22, 09:51
TÄHELEPANU! Aasta Turundustegu 2021 konkursi pikendatud tähtaeg on 4. märts kell 16
Täida osalemise ankeet siin
Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Seoses sündmustega eelmisel nädalal otsustasime konkursile tööde esitamise tähtaega pikendada veelkord ja seda 4. märtsini kella 16ni.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele