Jaanuari parima otsepostituse saatis elevant Võrumaa männimetsast
Barrus (ladina keeles elevant) on puidutööstusettevõte Võru külje alt, kes otsis jaanuaris endale töötajaid otseposti abiga ning värbamiskampaania lõbusaks sõnumiks oli ,,Elevant kutsub metsa’’.
Omniva reklaami teenusejuhi Kristi Purge sõnul oli värbamiskampaania loovlahendus nutikas ja ajakohane, sest kasutati aasta alguses alati populaarset horoskoobi formaati. ,,Töökuulutusena eristub lahendus teistest sama eesmärki täitvatest reklaamidest ja jääb sihtrühmale kindlasti silma. Kogu teostus jättis ettevõttest sõbraliku ja uuendusliku mulje,’’ ütles Purge.
Intense Growth HUBi strateegia juht Irina Podolskaja räägib, milliseid küsimusi tasub turundajana kampaaniate meediaplaane tellides, koostades või kinnitades silmas pidada. Lisaks arutleb ta selle üle, kuidas otsepost kanalina tänapäevasesse meediamiksi sobitub, milliste turunduslike väljakutsete täitmisel sellest kasu võib olla ning kuidas pealtnäha mõõtmatu kanali abil saavutatud tulemusi hinnata.
Veebruari keskpaigani kestab Omniva otseposti kampaania ,,Kuidas püüda klienti?’’, mille eesmärk on tutvustada ettevõtetele otseposti tugevusi värskes võtmes. Omniva ärikliendi turundusjuht Anette Lõhmuse sõnul on kampaania visuaal suurepärane näide sellest, kuidas lihtsa vaevaga saab klassikalisest flaierist teha midagi silmapaistvat.
Detsembri parima otseposti tiitli võitis Eesti ükssarvik Bolt, kes kutsus inimesi ülesse proovima Bolt Marketi maagiat ning kasutas selleks nutikat ruutkoodi soodustuse lahendust.
Detsembri alguses viidi Tallinna elanike seas läbi otseposti märgatavuse uuring, kus osales üle 500 inimese ja milles uuriti otseposti reklaamide märgatavust ja meeldivust. Lisaks uuriti, kuidas mõjutab otsepost inimeste ostuotsuseid.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.