Podcasti „Täitsa pekkis“ juhid Mihkel Vetemaa ja Katrin Hinrikus-Karu rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, kus ja kuidas nad oma saadet peamiselt turundavad ning kuidas pettumuste ja ebaõnnestumiste kiuste edasi minna. Lisaks tuli jutuks see, kui palju on neil saatel kuulajaid ning kuidas ja kui palju nad sellega teenivad.
- Podcasti "Täitsa pekkis" juhid Katrin Hinrikus-Karu ja Mihkel Vetemaa.
Katrin Hinrikus-Karu sõnul turundavad nad oma saadet peamiselt sotsiaalmeedias, milleta täna ikkagi enam hakkama ei saa, ja nende podcasti puhul on peamiseks reklaamiplatvormiks Instagram. „Meil on tänaseks kogunenud juba arvestatav hulk kuulajaid, kellele tulevad näiteks Spotify’sse teadaanded, et igal esmaspäeval on meil uus saade,“ rääkis ta ja lisas, et see on see kuulajaskond, kes kuulab neid niikuinii, olenemata külalisest. „Ja on teine grupp, kes kuulavad siis, kui saavad teada, et järgmises saates on meil külas näiteks Inga Lunge ja kui see neile põnev tundub, siis kuulavadki konkreetselt just seda saadet,“ selgitas ta.
Seotud lood
Sotsiaalmeedia turundus on järjest olulisem, kuna inimesed veedavad erinevates sotsiaalmeedia platvormidel lugematu arv tunde. Kuidas neid siduda just enda ettevõttega ning tõmmata inimeste tähelepanu? Just sellest järgmisel sotsiaalmeedia konverentsil 7. juunil L' Embitu Hotelis räägimegi.
Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates käisid külas ebaõnnestumistest rääkiva podcasti "Täitsa pekkis" juhid Mihkel Vetemaa ja Katrin Hinrikus-Karu, kes tõdesid, et ebaõnnestumistega tuleb leppida, kuid seejuures on oluline uuesti proovida ja edasi tegutseda.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.