AS Värska Originaal ja Balmerk Estonia OÜ tõid tänavu märtsis ühise koostööna turule uue veebrändi Peter Mikheim. Balmerki esindaja Martin Murakas ja Värska esindaja Oliver Jõgeva rääkisid, millest ajendatuna ka miks just sellenimeline uus bränd loodi ja mille poolest see teistest Värska veedest erineb. Veepudeli, logo ja etiketi disaini ning loovidee tausta avas reklaamiagentuuri Tabasco juht Indrek Viiderfeld.
- Balmerk Estonia ja Värska Originaali koostöös sündinud uus premium veebränd Peter Mikheim.
Martin Muraka ja Oliver Jõgeva sõnul sai AS Värska Originaali ja Balmerk Estonia OÜ omavaheline koostöö alguse mõned aastad tagasi, kui Balmerk Estonia alustas Värska toodete edasimüümist Eestis HoReCa klientidele. Sellele on järgnenud koostööprojekte ka jaesektoris, näiteks Balmerk Estonia toonikute kaubamärgi Smith & Williams erinevad maitsed toodetakse Värskas. „Märkasime, et koduturul on premium segmendis puudu Eesti päritolu looduslik mineraalvesi. See segment on olnud seni hõivatud imporditud veede poolt ja seda mõistes jõudsimegi ühise koostööprojektini,“ selgitasid nad.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.