• 23.05.22, 10:40

Viru Keskuse turundusjuht: keskuse uuenev ilme peegeldab meie ühist homset

Kuna iga bränd, pood või ostukeskus tõlgendab enda jaoks täna õhus olevaid trende omamoodi, siis Viru Keskuse tiim on enda jaoks sõnastanud kolm põhimõtet, mis vastavad küsimusele, miks nad peavad praegu uuenema ja mida tahavad sellega saavutada. Nendest põhimõtetest ning mida on oodata uuenevast kaubanduskeskusest, räägib Viru Keskuse turundusjuht Kristel Sooaru.
Kristel Sooaru sõnul on nad muutmas ka keskuse visuaalset identiteeti ja brändikeelt.
  • Kristel Sooaru sõnul on nad muutmas ka keskuse visuaalset identiteeti ja brändikeelt. Foto: Krõõt Tarkmeel
Kaks viimast aastat on oluliselt muutnud meie klientide väärtusi ja rutiine - reisimine polnud enam endine, igapäevaellu tuli kodukontori mõiste ning toimus üleüldine väärtuste ümberhindamine. Jõulisemalt ilmnesid ka väärtuste vahelised vastuolud. Ühelt poolt soodustatakse inimeste heaolu ehk tarbimist ja läbi emotsiooni stressi maandamist, teisalt kutsutakse tarbimist vähendama keskkonnavaatest lähtudes.

Seotud lood

Uudised
  • 02.06.21, 14:07
Viru Keskuse turundusjuht: kriisi ajal said meie tugevustest vaenlased
Kristel Sooaru veab kogu Viru Keskuse turundust koos kolleegiga kahekesi, olles turundusjuhina ametis alles eelmise aasta algusest. Varem on ta olnud juhtivatel kohtadel moe- ja jaekaubanduses ning tegelenud turundusega vaid osaliselt.
Uudised
  • 14.05.21, 13:31
Aasta Turundustiimi nominent: Viru Keskus
Viru Keskuse turundustiim on imepisike, kuhu kuulub turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru ja turunduse projektijuht Helen Kikkas-Tikerpe, kuid sellegipoolest on tubli tandem saanud edukalt hakkama ühe külastatavama paiga turundamisega väga muutlikes oludes.
Uudised
  • 11.02.20, 13:26
Viru Keskus sai uue turundus- ja kommunikatsioonijuhi
Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas 10. veebruaril tööd laialdase moe- ja jaekaubanduskogemusega Kristel Sooaru.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele