• 31.05.22, 11:02

Ekspert soovitab: kuidas enda brändi võltskontode eest kaitsta ning mida nende avastamisel teha?

Sotsiaalmeedias kohaloleku vajadus on tänaseks kõigile selge, omaette väljakutseks on aga kujunenud sealjuures brändi turvalisuse tagamine ning kaitse võltskontode eest. Mida saavad ettevõtted enda konto kaitsmiseks teha ning kas võltskontode eest on üldse pääsu, rääkis Httpool Eesti Meta platvormi juht Gerli Taumann.
Httpool Eesti Meta platvormi juht Gerli Taumann.
  • Httpool Eesti Meta platvormi juht Gerli Taumann.
Võltskontode pahatahtlik tegutsemine, valeinformatsiooni jagamine ning laimamine on vaid kübeke internetis levivatest ohtudest, millega iga ettevõte peab arvestama ning omama sealjuures ka agiilset tegutsemisplaani. Just kiire reageerimine on nendel puhkudel võtmekohaks, et vältida suuremat mainekahju. Httpool Eesti Meta platvormi juht Gerli Taumann sõnas, et sarnaste juhtumitega tegelevad nad iganädalaselt, kuna võltskontode kasv aina hoogustub.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.22, 13:05
Httpooli esindaja: sotsiaalmeedia turunduse retsept peitub idufirma ärimudelis
Mille poolest on eriline idufirmades turunduse tegemine, millised on vead, mida vältida ning kuidas edukalt välisturgudel klientideni jõuda, arutles Äripäeva idufirmade veebiportaali foundME podcasti külaline Greta Pudan rahvusvahelisi digiplatvorme, nagu Meta, TikTok ja LinkedIn, esindavast ettevõttest Httpool.
Uudised
  • 03.11.21, 13:36
Uuring: mobiilimänge mängivad üle poole täiskasvanutest. Kuidas kasutada mänge turunduskanalina?
Mobiilimängude populaarsus on koroonaeelse ajaga võrreldes märkimisväärselt kasvanud ning üle poolte täiskasvanutest tunnistab, et mängib igapäevaselt mõnda mobiilimängu. Kuidas potentsiaalikat kanalit turundustegevustesse integreerida, selgitab Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele