Sotsiaalmeedias kohaloleku vajadus on tänaseks kõigile selge, omaette väljakutseks on aga kujunenud sealjuures brändi turvalisuse tagamine ning kaitse võltskontode eest. Mida saavad ettevõtted enda konto kaitsmiseks teha ning kas võltskontode eest on üldse pääsu, rääkis Httpool Eesti Meta platvormi juht Gerli Taumann.
- Httpool Eesti Meta platvormi juht Gerli Taumann.
Võltskontode pahatahtlik tegutsemine, valeinformatsiooni jagamine ning laimamine on vaid kübeke internetis levivatest ohtudest, millega iga ettevõte peab arvestama ning omama sealjuures ka agiilset tegutsemisplaani. Just kiire reageerimine on nendel puhkudel võtmekohaks, et vältida suuremat mainekahju. Httpool Eesti Meta platvormi juht Gerli Taumann sõnas, et sarnaste juhtumitega tegelevad nad iganädalaselt, kuna võltskontode kasv aina hoogustub.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mille poolest on eriline idufirmades turunduse tegemine, millised on vead, mida vältida ning kuidas edukalt välisturgudel klientideni jõuda, arutles Äripäeva idufirmade veebiportaali foundME podcasti külaline Greta Pudan rahvusvahelisi digiplatvorme, nagu Meta, TikTok ja LinkedIn, esindavast ettevõttest Httpool.
Mobiilimängude populaarsus on koroonaeelse ajaga võrreldes märkimisväärselt kasvanud ning üle poolte täiskasvanutest tunnistab, et mängib igapäevaselt mõnda mobiilimängu. Kuidas potentsiaalikat kanalit turundustegevustesse integreerida, selgitab Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.