Esialgu vangivalvuriks õppinud ning hiljem kolm korda Aasta Agentuuriks pärjatud Tabasco omaniku ja juhi Indrek Viiderfeldi arvates on loovus nagu iga teine oskus. Loovus on treenitav ja seejuures ei ole ideedel omanikku - lihtsalt on keegi, kes selle esimesena välja käib ning kõigil on õigus seda ideed täiustada ja edasi arendada, rääkis ta.
- "Ma poleks elus arvanud, et meil on mingigi võimalus tulla sel aastal Aasta Reklaamiagentuuriks ja tegelikult arutasime enne tükk aega, kas me üldse osaleme," ütles Tabasco asutaja ja loovjuht Indrek Viiderfeld.
Viiderfeldi sõnul ei tunne ta isegi pärast hulga auhindade võitmist, et oleks väga tegija, öeldes, et nad tavaliselt kaaluvad oma agentuuris väga põhjalikult, kas osaleda loovfestivalidel ja alati nad nendel ei osalegi. „Kui žürii on normaalne, siis võtame osa,“ sõnas ta ja lisas, et aastal 2020 nad otsustasidki näiteks Kuldmunal mitte osaleda. Lisaks rääkis Viiderfeld muu hulgas, et raskused on igapäevase töö osa. „Kui mõni agentuur räägib, et nad teevad ainult briljantseid töid ja puhast kulda, siis nad kas valetavad või on neil väga madalad standardid,“ ütles ta.
Seotud lood
Lisatud fotogalerii
Kuldmuna peol jagati eile õhtul auhindu turundusvaldkonna kõikse tublimatele agentuuridele ja nende loovatele töötajatele. Õhtut Põhjala tehases ja konkursile esitatud töid jäävad saatma sõnad - loovus, kergus ja armastus.
Pakendikeskuse turundusjuhi Ketlyn Toomsalu hinnangul on nad peamiselt silma jäänud päevakajaliste sotsiaalmeediapostituste ja naerutavate reklaamklippidega, mis on mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga.
Äripäeva Turunduse TOPis reklaamiagentuuride edetabelis esikoha pälvinud Tabasco juhatuse liikmete Kerstin Raidma ja Indrek Viiderfeldi sõnul on agentuur näidanud ka sel aastal kiiret kasvu.
Saates esinevad Äripäeva TOPi reklaamivaldkonna esikolmikusse jõudnud Tabasco OÜ omanik ja juht Indrek Viiderfeld ja AGE Reklaami üks osanikest ja praegune loovjuht Kaarel Grepp.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.