Omniva kuu parim otsepost kutsus vallaelanikke kompostima
Möödunud mai tähistas keskkonnakuud. Sellega haakuvalt jäi žüriile silma Kadrina Vallavalitsus, kes oma otsepostitusega juhtis tähelepanu algatusele kompostiljon.ee, et oma kogukonda ja valla elanikke kompostimise teemal kurssi viia.
Kadrina Vallavalitsuse sõnul tekkis infomaterjali koostamise vajadus seoses SA Keskkonnainvesteeringute Keskusele Ringmajanduse programmi raames esitatud taotlusega, millega toetatakse kodumajapidamistele biojäätmete eraldi kogumiseks kodukompostrite ja konteinerite soetamist. “Kuna laialikanne toimus alles hiljuti ning elanikud ei ole veel kompostreid kätte saanud, siis nende tagasiside hakkab alles laekuma kasutuse käigus. Lisaks infomaterjalile toimub juulis ka kompostimisalane veebikoolitus, mille järgselt peaks praktilised oskused veelgi paremini selgeks saama,” sõnab Kadrina Vallavalitsuse meediaspetsialist Gethe Rohumägi.
Märtsi parima otsepostiga kutsus KFC Jõhvi ja ümberkaudsete piirkondade elanikke uue kohaliku restorani avamisele. Kogukonna kõnetamiseks võeti kasutusele ahvatlev pakkumine ja visuaal, mis ei jäta kedagi külmaks.
Sõbrapäeva eel üllatas Saue vald oma elanikke südamliku postkaardiga, mis kandis edasi mõtet, et vallamaja ja seal töötavad inimesed ei ole kohaliku kogukonna jaoks midagi ametlikku ja kauget ning ka formaalseid asjatoimetusi saab ajada inimlikult sõbralikul tasandil. See oli valla jaoks esmakordne seesugune aktsioon, sest varasemalt on kasutatud otseposti põhiliselt piirkondlike kultuurisündmuste reklaamiks.
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner loovagentuurist Utopia arutavad klassikaliste reklaamkanalite rolli üle digitaliseeruvas maailmas. Eelmise aasta lõpus seisis nende ees väljakutse teha reklaami klassikalisele reklaamkanalile. Omniva otseposti kampaanias ühendati erinevaid meediume ning silmapaistev loovlahendus äratas tähelepanu nii veebis kui paberil. Kuidas sellele väljakutsele läheneti ning miks just antud lahenduseni jõuti?
Barrus (ladina keeles elevant) on puidutööstusettevõte Võru külje alt, kes otsis jaanuaris endale töötajaid otseposti abiga ning värbamiskampaania lõbusaks sõnumiks oli ,,Elevant kutsub metsa’’.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.