• 13.06.22, 15:51

Omniva kuu parim otsepost kutsus vallaelanikke kompostima

Möödunud mai tähistas keskkonnakuud. Sellega haakuvalt jäi žüriile silma Kadrina Vallavalitsus, kes oma otsepostitusega juhtis tähelepanu algatusele kompostiljon.ee, et oma kogukonda ja valla elanikke kompostimise teemal kurssi viia.
Omniva kuu parim otsepost kutsus vallaelanikke kompostima
Kadrina Vallavalitsuse sõnul tekkis infomaterjali koostamise vajadus seoses SA Keskkonnainvesteeringute Keskusele Ringmajanduse programmi raames esitatud taotlusega, millega toetatakse kodumajapidamistele biojäätmete eraldi kogumiseks kodukompostrite ja konteinerite soetamist. “Kuna laialikanne toimus alles hiljuti ning elanikud ei ole veel kompostreid kätte saanud, siis nende tagasiside hakkab alles laekuma kasutuse käigus. Lisaks infomaterjalile toimub juulis ka kompostimisalane veebikoolitus, mille järgselt peaks praktilised oskused veelgi paremini selgeks saama,” sõnab Kadrina Vallavalitsuse meediaspetsialist Gethe Rohumägi.

Seotud lood

Uudised
  • 08.04.22, 14:50
Kuu parim otsepost pakkus jõhvikatele aastast krõbekana varu
Märtsi parima otsepostiga kutsus KFC Jõhvi ja ümberkaudsete piirkondade elanikke uue kohaliku restorani avamisele. Kogukonna kõnetamiseks võeti kasutusele ahvatlev pakkumine ja visuaal, mis ei jäta kedagi külmaks.
Uudised
  • 14.03.22, 11:36
Saue valla sõbrapäevakaart kohalikule kogukonnale jäi meelde, algatas arutelusid ja pälvis veebruari parima otseposti tiitli
Sõbrapäeva eel üllatas Saue vald oma elanikke südamliku postkaardiga, mis kandis edasi mõtet, et vallamaja ja seal töötavad inimesed ei ole kohaliku kogukonna jaoks midagi ametlikku ja kauget ning ka formaalseid asjatoimetusi saab ajada inimlikult sõbralikul tasandil. See oli valla jaoks esmakordne seesugune aktsioon, sest varasemalt on kasutatud otseposti põhiliselt piirkondlike kultuurisündmuste reklaamiks.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.02.22, 16:05
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner teavad, kuidas tabada klienti ja räägivad klassikaliste reklaamikanalite positsioonist digiajastul
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner loovagentuurist Utopia arutavad klassikaliste reklaamkanalite rolli üle digitaliseeruvas maailmas. Eelmise aasta lõpus seisis nende ees väljakutse teha reklaami klassikalisele reklaamkanalile. Omniva otseposti kampaanias ühendati erinevaid meediume ning silmapaistev loovlahendus äratas tähelepanu nii veebis kui paberil. Kuidas sellele väljakutsele läheneti ning miks just antud lahenduseni jõuti?
Uudised
  • 07.02.22, 15:06
Jaanuari parima otsepostituse saatis elevant Võrumaa männimetsast
Barrus (ladina keeles elevant) on puidutööstusettevõte Võru külje alt, kes otsis jaanuaris endale töötajaid otseposti abiga ning värbamiskampaania lõbusaks sõnumiks oli ,,Elevant kutsub metsa’’.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele