Snapi tulemus ennustab reklaamisektorile rasket kvartalit
Sõnumiedastusplatvormi Snap aktsia langes pärast tulemuste teatamist lausa 27 protsenti, kuna reklaamitulu jäi ootustele alla. Uudis viis alla ka ülejäänud tehnoloogiasektori, peaasjalikult just reklaamile keskendunud ettevõtted.
Meta ja Google avalikustavad tulemused järgmisel nädalal. Foto: ZUMAPRESS.com/Scanpix
Sõnumiplatvormi pakkuva Snapi tulemused on olulised, kuna see on üks esimesi tehnoloogiaettevõtteid, kes tulemused avalikustab. Seetõttu jälgivad turuosalised neid kullipilguga.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.