Alanud on sume augustikuu, mis viitab sellele, et on aeg välja kuulutada möödunud kuu parim otsepost. Juulikuu auhinna omanikuks valis žürii sel korral HELZAGO OÜ, kes pälvis tiitli Little Dutch lasteasjade poe reklaammaterjaliga.
“HELZAGO OÜ otsepost võiks olla heaks eeskujuks teistelegi ettevõtetele, kes soovivad oma äri kohta reklaami saata. See on kvaliteetne näide sellest, kuidas otseposti piirkondlikult võimalikult efektiivselt sihtida,” kirjeldab Omniva reklaami teenusejuht Kristi Purge žürii juulikuise otsuse langetamist. “Lisaks tehnilisele teostusele on otsepost ilusa ja puhta visuaaliga, mida ilmestab lihtne ja selge sõnum. See on kindlasti üks olulisemaid nüansse, mida otseposti tehes silmas pidada,” sõnab Purge. HELZAGO OÜ otseposti juurde kuulub ka mitu kuud kehtiv sooduskupong, mille näol on tegu vahva ja kasuliku boonusega otseposti saajale ning eduka mõõdikuga ettevõttele endale.
Seotud lood
Otsepost on hea turundusmeetod konkurentidest eristumiseks. Kindlale sihtrühmale sihitav reklaam on mõjusam kui näiteks traditsiooniline e-kiri. Ei tasu eeldada, et kõik inimesed tänapäeval digimeediat kasutavad. Tee otsepostitusest põnev ja eristuv saadetis, mis ka käegakatsutavalt soovitud sihtgrupini jõuab.
Suve hakul on kodukohvikute päevad taas täies hoos. Nii on ka päris loogiline, et seekord võitis kuu parima otseposti tiitli Laagri kultuurikeskuse reklaammaterjal kogukonna kohvikutepäeva kohta.
Omniva projektijuhi Kerli Põllu ja agentuuri Utopia loovjuhi Alvar Jaaksoni sõnul sündis kampaania soovist luua Omnivale positiivsem mainekuvand, jagada jõulurõõmu ka suvel ning näidata, et Omniva ei tähenda ainult saadetiste kohaletoimetamist.
Möödunud mai tähistas keskkonnakuud. Sellega haakuvalt jäi žüriile silma Kadrina Vallavalitsus, kes oma otsepostitusega juhtis tähelepanu algatusele kompostiljon.ee, et oma kogukonda ja valla elanikke kompostimise teemal kurssi viia.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.