Omniva projektijuhi Kerli Põllu ja agentuuri Utopia loovjuhi Alvar Jaaksoni sõnul sündis kampaania soovist luua Omnivale positiivsem mainekuvand, jagada jõulurõõmu ka suvel ning näidata, et Omniva ei tähenda ainult saadetiste kohaletoimetamist.
- Kampaania loovidee sündis mõttest, et Omniva vajab jõuludele lisaks sama vibe'iga püha ka suvesse.
Omniva poolse kampaania projektijuhi Kerli Põllu sõnul soovivad nad „Tagurpidi jõulude“ kampaaniaga tutvustada inimestele Omniva uuenenud brändilugu. „Omnivat teatakse juba ammu, sest toome inimesteni postkaarte, kirju ja pakke - saab öelda, et Omniva on osa pea kõigi igapäevaelust,“ sõnas ta ja lisas, et paljudele võib seetõttu tunduda, et Omniva eesmärgiks on tänagi pelgalt saadetiste kohaletoimetamine. „Me ise aga usume, et kiri ei ole kunagi lihtsalt tükk paberit ega saadetis vaid papist kast, neis on alati peidus midagi rohkemat – head sõnad, tervitused, rõõmsad uudised või üllatused,“ selgitas ta ja lisas, et neile endile tundub, et Omniva inimesed töötavad sama hoolega kui jõuluvana postkontor. „Suhtume igasse pakki kui väärtuslikku kinki ja igasse postkaarti kui lapse kirja, mis tarvis päkapikkudeni toimetada ehk kokkuvõtvalt - Omniva jagab iga päev sedasama rõõmu, mida pakuvad jõulud ja kingitused.“
Seotud lood
Baltikumi turul tegutsev Omniva grupp on hetkel põnevas uuendusetapis ja seetõttu liitusid Omniva Eesti turundustiimiga kaks pikaajalise kogemusega turundajat: Anna-Liisa Aguraiuja, kes toimetab nüüdsest Omniva Eesti turundusjuhina, ja Katriin Vesik, kes on ametis turunduse projektijuhina.
E-poodidele maksete, tarnete ja järelmaksulahendusi pakkuva idufirmaga Montonio liitus Omniva taustaga turundaja Mihkel Külaots. Kiires kasvufaasis olev ettevõte otsib hetkel juurde veel kolme turundajat.
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner loovagentuurist Utopia arutavad klassikaliste reklaamkanalite rolli üle digitaliseeruvas maailmas. Eelmise aasta lõpus seisis nende ees väljakutse teha reklaami klassikalisele reklaamkanalile. Omniva otseposti kampaanias ühendati erinevaid meediume ning silmapaistev loovlahendus äratas tähelepanu nii veebis kui paberil. Kuidas sellele väljakutsele läheneti ning miks just antud lahenduseni jõuti?
Omniva kommunikatsioonijuht Triin Küttim ja brändijuht Mari-Liis Küppar räägivad, millest tekkis vajadus uue visuaalse identiteedi ja brändistrateegia loomiseks ning millest on uue logo idee kantud.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.